Zorgbestuursleden N-VA Zemst bundelen expertise

Op 6 mei 2020, over deze onderwerpen: Welzijn
zorg cel welzijn

“Het welzijn van de Zemstenaar is onze zorg.” N-VA Zemst richt een Cel Welzijn op. Daarin bundelen alle bestuursleden met een achtergrond in de zorgsector hun expertise.

Met voorstellen en acties wil de Cel Welzijn het zorgbeleid in Zemst inspireren en ondersteunen. “De N-VA is bezorgd voor onze hele Zemstse bevolking en voor kwetsbare doelgroepen. Daarom willen we zorgzaam omgaan met elkaar stimuleren. Nu, maar ook in het post-coronatijdperk,” luidt het bij de Cel Welzijn. De Cel Welzijn plant al een vijftal initiatieven. Welke dat zijn, ziet u binnenkort.

De zorgexperten bij N-VA Zemst:

• Greta De Grave: verpleegkundige op rust
  • Eva Langenus: Ergotherapeute van opleiding, met post-graduaat ‘Coaching, Supervisie en Teambegeleiding’; ondersteunt bewoners en zorgteams in verschillende woonzorgcentra
  • Sem Juliens: thuisverpleger
  • Kirsten Jacques: thuisverpleger
  • Greet Van Humbeek: doctor in de psychologie, werkend bij het Agentschap Zorg en Gezondheid

In de Cel Welzijn zitten nog Kathleen Goovaerts (schepen van Senioren en later ook van Welzijn), burgemeester Veerle Geerinckx, afdelingsvoorzitter Johan Fluit en fractieleider in de gemeenteraad Ilse Van de Velde.