N-VA Zemst bedankt trouwe achterban met gezellige barbecue

Op 3 augustus 2019
Ledenbbq 2019

De N-VA van Zemst verwelkomde zaterdag haar leden en sympathisanten op een gezellige barbecue. Op die manier wilde de afdeling haar trouwe aanhang bedanken voor haar inzet en steun tijdens de lange en voor N-VA Zemst succesvolle kiescampagnes van 2018 en 2019.

Mooie woorden voor Roger

N-VA-burgemeester Veerle Geerinckx, afdelingsvoorzitter Johan Fluit en toekomstig schepen Dominique Van Haesendonck hielden korte toespraakjes, met daarin uiteraard uitgebreide aandacht voor de onlangs overleden sterke man en ex-voorzitter Roger De Lentdecker.

Veel goesting in Zemst

Na de toespraken gingen de beentjes onder tafel voor een gesmaakte barbecue met als dessert een lekker ijsje. Tijdens het eten werd er druk gekeuveld tussen de samengeschoolde N-VA’ers. Wat ze precies aan elkaar vertelden, is niet bevestigd, maar wie goed luisterde, heeft zeker begrepen dat N-VA Zemst nu al veel goesting heeft in een nieuw politiek jaar in het belang van Zemst.