N-VA Zemst afhaalfestijn gaat door

Op 6 november 2020
vol au vent

Het Afhaalfestijn van N-VA Zemst op 7 november gaat gewoon door zoals gepland. Gouverneur van Vlaams-Brabant Jan Spooren gaf groen licht. Dat kregen we omdat we voor al onze gerechten werken met professionele traiteurs (uit Zemst, bovendien).

Toegegeven, het was even spannend toen we deze week lazen dat de gouverneur de regels voor take away verstrengde vanaf donderdag. Maar, goed nieuws: het Afhaalfestijn van N-VA Zemst voldoet helemaal aan de nieuwe regels voor afhalen en leveren door verenigingen. Alle onze gerechten zijn immers bereid door professionele cateraars of traiteurs. Uiteraard nemen we bij N-VA Zemst ook alle andere coronarichtlijnen in acht.

Hoewel we blij zijn dat ons Afhaalfestijn gewoon kan doorgaan, zijn we er ons ook van bewust dat veel Zemstse verenigingen hun activiteit in het water zien vallen door de verstrengde richtlijnen. Dat vinden we bijzonder jammer, zeker voor wie net zoals wij al ver gevorderd was. We hopen dat we gauw weer bij elkaar pannenkoeken, scampi’s, spaghettisaus en al die andere lekkere dingen kunnen bestellen.

Heb je besteld? Kom maar af!

Wie bestelde, kan zijn gerechten op zaterdag 7 november komen afhalen op het door hem/haar gekozen uur in de Parochiezaal van Eppegem.

De volgende coronamaatregelen zijn van kracht:

• Mondmasker is verplicht.
  • Bij aankomst vul je de registratielijst in. De balpen die we je daarvoor geven, mag je houden.
  • Indien je moet aanschuiven, hou je 1,5 meter afstand van mensen die niet tot je bubbel behoren.
  • Je betaalt je bestelling, bij voorkeur met de payconiq-app.
  • Je neemt je bestelling in ontvangst en vertrekt onmiddellijk.

Wij danken iedereen die het mogelijk maakt om het Afhaalfestijn op coronaveilige wijze te laten plaatsvinden.