Kom gezellig tafelen op ons vis- en steakrestaurant

Op 7 oktober 2021

Op zaterdag 6 en zondag 7 november is iedereen welkom om zijn buikje te komen rondeten op het vis- en steakrestaurant van N-VA Zemst. Op het menu staan onder meer scampi, koninginnenhapje en uiteraard vis en steak. Ook aan de vegetariërs is gedacht. De eetdagen gaan door op een nieuwe locatie: het Ontmoetingscentrum in Hofstade.

Schrijf u nu in via ons webformulier.

Na een jaar van afhaalgerechten knoopt N-VA Zemst weer aan met haar traditionele vis- en steakrestaurant. Iedereen is uitgenodigd om zijn benen weer fysiek onder de tafel te steken op onze nieuwe locatie, het Ontmoetingscentrum in Hofstade. Naar goede gewoonte

serveert N-VA Zemst verse vis, op uw smaak gebakken steak en andere gerechten zoals koninginnenhapje en scampi. Voor de niet-vleeseters is er een vegetarisch alternatief.

Hartelijk en smakelijk weerzien

Het vis- en steakrestaurant is een hartelijk en smakelijk weerzien met sympathisanten en dorpsgenoten die we misschien al lange tijd niet meer hebben gezien. Bovendien is het een prima gelegenheid om bij te praten met onze verkozenen in de gemeenteraad.

Reserveer uw tafel

Om de eetdagen coronaveilig te laten verlopen, werken we dit jaar met reservaties. Het aantal plaatsen is dus beperkt. Tegelijkertijd is het voordeel dat u niet zult moeten wachten tot uw tafel vrij is. We hebben onze lessen uit het verleden zeker geleerd! U heeft geen Covid Safe Ticket nodig om te komen eten.

Inschrijven kan via ons webformulier.

Wij kijken ernaar uit u te ontmoeten op 6 en/of 7 november.