Jaarlijks vis- en steakrestaurant wordt coronaveilig afhaalfestijn

Op 17 oktober 2020

Op 7 november houdt N-VA Zemst haar allereerste afhaalfestijn. Op het menu staan onder meer scampi's, stoofvlees en koninginnenhapje. Bestellen kan hier tot en met 1 november. Het afhaalfestijn vervangt het jaarlijkse vis- en steakrestaurant, dat door corona niet kan plaatsvinden.

N-VA Zemst heeft er alles aan gedaan om in het weekend van 7 november het jaarlijks vis- en steakrestaurant te laten plaatsvinden. Helaas: corona besliste anders. Omdat we niemands gezondheid in gevaar willen brengen, is er dit jaar geen fysiek eetfestijn. Maar! We hebben een coronaveilig alternatief: het N-VA Zemst Afhaalfestijn met heel wat lekkers op het menu. Hieronder vindt u de details.

Afhaalfestijn: wat, waar, wanneer?

Wanneer: zaterdag 7 november tussen 11 en 18 uur

Waar: Parochiezaal Eppegem, Zenneweg 17, Eppegem

Op het menu

Verse gerechten om thuis op te warmen

• Verse tomaten-groentensoep
  • Vol-au-vent
  • Stoofvlees
  • Scampi's in madeirasaus
  • Puree
  • Tiramisu
  • Witte en rode wijn (niet om op te warmen)

Bestellen: https://zemst.n-va.be/inschrijfformulier-afhaalfestijn of via de bestelstrook op de flyer die u in de bus heeft gekregen. Geen flyer gekregen? Download hem rechts op deze pagina bij 'Bijlage(n)'. Bestellen kan tot en met 1 november.

Betalen: bij afhaling, contant of met de payconiq-app

Vragen: zemst [at] n-va.be of bij een van onze bestuursleden.

N-VA Zemst wenst u letterlijk een gezonde eetlust toe.