Eerste Kerstactie klantentombola Zemstse handelaars!

Op 6 december 2017, over deze onderwerpen: Elewijt, Eppegem, Hofstade, Lokale economie, Weerde, Zemst

Ook dit eindejaar zullen een 150-tal Zemstse handelszaken, zelfstandigen en vrije beroepen hun klanten verwelkomen met een rode loper en kerstboom. Nieuw dit jaar is de eerste Kerstactie klantentombola.
Een maand lang lotjes verdienen
Bij 52 handelszaken kan je van 6 december tot 6 januari lotjes verdienen waarmee je mooie prijzen kan winnen. Naast 2 elektrische fietsen worden Z-cheques geschonken t.w.v. € 500, € 100 en € 10, een prijzenpakket dat totaal meer dan € 5 000 waard is. Trekking op 15 januari. Deelnemende handelszaken herken je aan de raamsticker ‘Kerstactie – verdien hier je lotjes!’ en vind je op www.zemst.be <https://www.zemst.be/content/1926> .
De Kerstactie is een organisatie van het gemeentebestuur i.s.m. de KMO-stuurgroep, in het kader van de Wie zemst, die vindt!-campagne. De e-fietsen worden aangekocht bij lokale fietsenwinkel Dynamic Wheels.
Het gemeentebestuur dankt alle deelnemende handelaars.
“De deelnemende handelaars hebben vooraf ingetekend en betalen een bijdrage, waardoor deze promotie van de plaatselijke winkeliers een budgetneutrale operatie blijft voor de gemeente”, verduidelijkt Dirk Van Roey.