Ledenvergadering N-VA Zemst met Ben Weyts

Op 21 november 2011

Op maandag 14 november vond onze ledenvergadering plaats en het bestuur van N-VA Zemst was uitermate verheugd zoveel van onze leden te mogen verwelkomen in het Hof Van Laar.

Terwijl Vanessa iedereen voorzag van aperitief en lekkere hapjes, konden de leden kennismaken met het bestuur en kandidaten, en met het rijk gevulde programma van onze partij. Getuige daarvan de leuke fotopresentatie doorheen de avond en de beschrijving van de vele boeiende activiteiten die weren georganiseerd de voorbije weken en maanden.

Om 21.30 uur gaf voorzitter Greta De Grave fier het woord aan onze nationale ondervoorzitter en gastspreker Ben Weyts. Ben maakte er - zoals steeds - een boeiende en verrijkende monoloog van. de aanwezigen kregen hierna trouwens nog de tijd om wat vragen te stellen.

Ondervoorzitter Olivier Caluwé vergaste Ben dan in naam van de aanwezige leden en bestuursleden op een verrassend verjaardagscadeau in de vorm van een zelfgemaakte potloodtekening.

De avond werd afgesloten met een babbel bij een lekkere pint.

Bij deze willen wij graag nogmaals alle leden en kandidaten bedanken voor hun aanwezigheid en belangstelling!

Het N-VA bestuur.