N-VA Zemst maakt lijsttrekker en lijstduwer bekend

Op 14 februari 2012

Vandaag maakte onze afdeling bekend wie voor Zemst de lijst zal trekken en duwen. Lijsttrekker wordt Veerle Geerinckx en lijstduwer wordt Piet Vangrunderbeek.

Met de keuze voor Veerle Geerinckx bewijst de partij dat het de ingeslagen weg van vernieuwing verder zal bewandelen én concretiseren. Bovendien geven we hiermee een signaal dat "vrouwen aan de top" alvast bij N-VA Zemst geen loos gegeven is. Veerle is op korte tijd uitgegroeid tot een begrip in de gemeente door haar werk bij de GECORO, haar ondernemingszin, vakkennis en enthousiasme, en schopte het inmiddels reeds tot ondervoorzitter van de nationale partijraad.

Lijstduwer wordt een andere Weerdenaar, onze vaste waarde Schepen Piet Vangrunderbeek, waarvan we hopen dat hij met zijn jarenlange ervaring in de afdeling en als Schepen en gemeenteraadslid, maar ook met zijn trouwe achterban, heel de N-VA kandidatenlijst naar een schitterend verkiezingsresultaat kan duwen.